HJEM....INNHOLD....GALLERIER....VIDEO. ...DIKT....NOVELLER....EROTIKA....50 ORD....RSS....OM


fredag 5. november 2010

Speil, speil

In the looking glass_Perry Gallagher
i speilet på gulvet
ser hun ham skille leppene  
og entre henne
*
Idet jeg kommer inn i rommet står du foran speilet med ryggen mot døra, akkurat slik jeg har instruert deg. Sollyset gjennom vinduet får håret ditt til å skinne så vakkert der du står med hodet lett fremoverbøyd. Det er helt stille, og jeg hører pusten din.
Jeg stiller meg rett bak ryggen din, men uten å komme nær deg. Forsiktig snuser jeg deg i nakken, du lukter så godt. Bare den lille berøringen får deg til å puste tungt og hivende. Så kjenner du kyssene mine i hårfestet og fingertuppene som kjærtegner halsen din, og du stønner idet leppene mine streifer en øreflipp. Jeg hvisker til deg at du skal kle av deg. Du ser deg selv i speilet når du tar av deg, mens jeg er bare en kontur du kan skimte bak ditt eget speilbilde.
>LES MER
Du er avkledt, du kjenner lette fingertupper stryke nedover langs ryggraden din, ned til korsryggen hvor de følger rundt midjen til magen og så oppover igjen inntil hendene mine griper rundt brystene dine. Vortene knopper seg mot håndflatene mine, og jeg masserer dem mens jeg på ny kysser deg i nakken og sier: -Ta speilet ned fra veggen, kjære. Legg det på gulvet foran deg og still deg på alle fire over det. Nå skal du få studere deg selv og ikke minst det jeg gjør med deg.

Du gjør som jeg sier og jeg kneler ned bak deg, mellom dine spredte ben. Fingrene mine starter i korsryggen din, stryker lett oppover mot skulderbladene, kommer ned igjen langs sidene dine og stopper på hoftene, deretter kopper håndflatene mine seg rundt rumpeballene og knar dem sakte. I speilet under deg kan jeg betrakte kjønnet ditt, det er allerede oppsvulmet og kjønnsleppene er på vei til å åpne seg. En klar dråpe faller ned på det blanke glasset mens jeg ser på. Du har også sett den avslørende dråpen, og du stønner -for du vet hva det betyr.

Smack! Hånden min kommer uten forvarsel, fire ganger i rask rekkefølge. -Så, tøsa er kåt allerede? -Hvor kåt da, spør jeg mens jeg fører hånden imellom bena dine og erter deg med to fjærlette fingre, en på hver side av klitten. Kjønnsleppene dine kjennes fuktige imot fingertuppene mine. -Jeg tror du er ordentlig kåt, jeg. Hva er det du vil ha idag, spør jeg. Du ynker deg, for du vet at du må svare før du får noe som helst. Og det er nettopp det som er så vanskelig.

Jeg dasker deg igjen, denne gangen likt fordelt på begge rumpeballene, men nå får du dobbelt så mange. Jeg liker effekten det har på deg deg. Du kler simpelthen rødt.

Jeg hjelper deg litt på vei med å svare. -Er det hånden min du vil ha, spør jeg? Du nikker veldig tydelig og jeg hører et lavmælt ja. -OK, hvor vil du ha hånden da, kjære? Du svarer ikke, så jeg hjelper deg på vei med et par solide klask på hver rumpeball. -Kjønnet mitt, svarer du omsider.

-Hvor vil du ha hånden hen? Her? Jeg leker med fitteleppene dine, masserer dem mellom fingrene, først den ene og så den andre. -Mmmh. -Kan du se i speilet hva jeg gjør nå? Jeg fukter fingrene mine i munnen og leker rundt klitten din. -Ååååh, jaa. -Liker du det jeg gjør med hånden min nå? Bare se godt etter! Jeg sirkler med fingertuppene rundt klitten. -Jaaa. Etterhvert gnir jeg kappen rundt klitten din forsiktig mellom tommel og pekefinger. –Åååh, stønner du. -Er du kåt nå? -Ja, ja, stønner du. –Veldig kåt? –Ja, veldig kåt, svarer du hikstende. -Og hva vil du jeg skal gjøre nå, kjære? -Fingrene dine inni meg, kommer det. -Og hvor inni deg vil du ha dem, i hvilket hull? -I fitta mi, hvisker du endelig, så vidt hørbart.

–Ja, da får du se i speilet, se på hva jeg gjør med deg. Du adlyder og ser ned i speilet, ser hånden min som kommer frem imellom bena dine, finner veien til det plaskvåte kjønnet ditt og du ser at langfingeren og pekefingeren min glir inn imellom kjønnsleppene dine og begynner å gni systematisk ut og inn, ut og inn mens jeg roterer hånden sakte rundt. Etterhvert tar tommelen over og fullfører sirkelen, så er det igjen lang- og pekefingrenes tur. Dette fortsetter mens jeg holder deg på halebenet med den andre hånden. -Er det godt, spør jeg etter en del runder. –Ja, ja, kommer det kortpustet fra deg. -Vil du ha orgasme? –Ja, ja. -Hva heter det? -Ja takk, hikster du..

Hvorpå jeg tar et godt tak inne ved hårfestet ditt samtidig som jeg finner G-punktet. Dette er omtrent som å putte på penger, funker hver gang, tenker jeg. Jeg gnir hardt med de to fingrene inni fitta di, samtidig som jeg trekker hodet sånn passe bakover, og den første orgasmen kommer etter kort tid. Jeg bare fortsetter, og orgasmene triller ut av deg. Lårene dine rister, og du er ikke akkurat lydløs, kjære. Dette er gøy, det er enormt tilfredsstillende å ha deg der, i denne posisjonen …og så hinsides kåt. Både det å gi deg nytelsen og kjenne reaksjonene dine, og ikke minst det å være i kontroll –det gjør meg dritkåt.

Jeg varierer intensiteten litt, slakker av imellom så du får hentet deg inn, og da slipper jeg håret ditt men du får hele tiden litt stimulanse -inntil jeg skjønner at jeg kan kjøre på igjen og du er klar for en ny serie orgasmer. Det er ganske stilig. Tar tak i håret ditt, gnir hardt, og du bare peser og er høyt oppe. Til slutt vet jeg ikke hvor mange ganger du har kommet, du har neppe telling selv heller.

Så er det min tur, og da tenker jeg overhodet ikke på din nytelse lenger. Litt varm er jeg jo blitt av alt håndarbeidet, så nå tar jeg av meg klærne. Men først litt lek. -Vil du ha mer? Jeg erter deg med kuken i rumpesprekken din. –Ja gjerne, kommer det fra deg med en gang.

Heisan, nå er tøsa blitt varm i trøya, da må jeg jo markere hvem som er sjef. -Smack! Du får en serie raske oppoverklask på hver rumpeball som imidlertid gir skuffende lite reaksjon, bare litt hyling. Du har vel så mye endorfiner i systemet ditt nå at du nesten er immun. -Hva er det du vil ha mer av, spør jeg med et glis mens jeg gnir den stive kuken frem og tilbake oppunder fitteleppene dine. –Kuken din. Kjør den inn nå, sier du og dytter rumpa imot meg.

Voldsomt så frisk du var blitt. Jeg må bare erte litt mer. -Ser du i speilet, kjære, spør jeg. Samtidig bruker jeg fingrene til å åpne fitteleppene så kukskaftet hviler imellom dem. Bare litt bevegelse frem og tilbake, og du stønner høyt.. Damen er tydeligvis kuksulten, og nå vil hun bli fylt opp, fort. Jeg holder stille, holder deg hardt rundt hoftene og spør: -Hvor vil du ha den? Her? Nå trekker jeg meg en anelse tilbake så kukhodet hviler akkurat imot åpningen din. -Hvor vil du ha kuken min, tøsa? Jeg smekker rumpa di så hardt jeg kan. -AU! Jeg smiler. -Fitta, hvisker du. -Høyere! -I fitta mi!

-Sånn skal det lyde. Nå kan du se, kjære. Se godt i speilet nå. Endelig glir jeg inn i deg, helt inn, helt til ballene mine klemmer imot fitta di, og der holder jeg stille.. Jeg holder deg rundt hoftene, kjenner hvordan kuken min er begravd langt inne i den varme kroppen din. Trangen til bare å kjøre på er nesten ikke til å holde ut. Jeg tar tak i håret ditt, og spør: -Hva vil du jeg skal gjøre? -Pule meg.

-Sånn? Forsiktig begynner jeg å bevege meg. Åh, det er så deilig… Du er saftig trang og jeg kommer så langt inn i deg før jeg trekker meg nesten helt ut. Helt til jeg kjenner bare fitteleppene rundt kukhodet, så snur jeg og sklir inn i den trange våte varmen din igjen. –Mmmjaaa, kommer det fra deg. I speilet ser du hvordan kuken drar med seg fitteleppene på tur ut og inn igjen og hvordan skaftet glinser av dine egne safter. Jeg stopper med en kraftanstrengelse. -Vil du ha mer? -KNULL MEG NÅ, BARE KNULL FITTA MI, VÆR SÅ SNILL!

Jeg gliser. Nå sa du det jaggu. Og så begynner jeg for alvor, legger en hånd på rumpa di mens den andre tar et godt grep i håret ditt. Du kjenner kuken pumpe inn og ut av deg, ganske sakte til å begynne med. Jeg synes dette er så sexy, kjenne rumpeballene dine imot min mage, å se deg på alle fire foran meg, kuken som forsvinner inn i deg. Doggy, jeg elsker den stillingen, det er rått og vanvittig godt.

Det er ekstra pirrende for meg å vite at du kan se alt sammen i speilet. Jeg kan se litt jeg også. Først og fremst min egen stive lengde som glir inn og ut imellom rumpeballene dine. Men hvis jeg kikker ned på siden av kuken ser jeg speilbildet mellom lårene våre når jeg er lengst ute. Speilbildet av kukhodet mitt imellom dine glinsende fittelepper.

Jeg funderer et ørlite øyeblikk på å legge et filmkamera der en gang, før jeg gir meg hen igjen til det vi holder på med. Nå er det tid for å slippe ut dyret, tenker jeg. Just do it. Og det gjør jeg. Det går raskere, hardere, kroppene våre klasker sammen og du skriker høyt for hvert støt nå. Jeg vet at jeg treffer G-punktet ditt, og skrikene dine trigger meg enormt, jeg kjenner hvordan det gjør kuken enda stivere. Jeg drar hodet ditt sakte bakover og knuller deg, knuller deg, knuller deg. Kjenner det bygger seg opp, som elektrisitet, som strømninger i hele kroppen, like før nå.

Fortere, fortere, noen skriker.

–Mmmmmh. Jeg kjenner den støtvise pumpingen. Sæden min. Inni deg.
Jeg blir liggende halvveis oppå ryggen din, kuken min er inni deg, all spenningen er utladet, pusten min går tungt, de sporadiske rykningene i kroppen kommer ennå en stund.

Hånden min i håret ditt kjærtegner deg nå. Etter en lang stund slik trekker jeg det slappe kjønnet mitt ut av deg, kysser deg i korsryggen og så får du et stort smask på rumpa. Idet du reiser deg ser jeg sæden min dryppe ut og ned på speilglasset.

-Det var kult med speil?
-Mmm
-Fy fader som du ertet meg i dag. Jeg var så påtent, og så stoppet du bare.
Jeg gliser.
-Og som du skriker.
-I like måte, frøken. Neste gang får du gagball ..ler.

-Kom, så dusjer vi sammen.

1 kommentar:

  1. This is one of my favorite ways to masturbate. I look down and see fingers teasing my folds. I smear the juices over the clit and use my nails to tug the hood down, exposing sensitive nerves to air. Bringing myself low, I kiss the other girl with my lips and do a twist with my hips. The glass is cool to the touch. The wetness glistens. My skin flushes red as I fuck myself with vigor. Breasts wobble pendulously. I feel them below me, all heavy, and see their weightless reflection. Splaying two fingers and rubbing the clit strenuously, I describe what I see to my boyfriend so that we may share.

    SvarSlett