HJEM....INNHOLD....GALLERIER....VIDEO. ...DIKT....NOVELLER....EROTIKA....50 ORD....RSS....OM


onsdag 7. oktober 2009

Så treffes vi igjen

20090818093204

Kontorlandskapet formelig summer -eller kanskje er det du som er ekstra skjerpet akkurat idag. Grete ved siden av sitter og snakker lavt rett ut i luften mens hun muser i dokumentet hun diskuterer over telefonen. Petter vis-a-vis gjennomgår faktureringsrutiner med Yvonne, som sitter på huk ved siden av og ser på skjermen hans i et langt, trangt skjørt med splitt til helt opp på låret. Sexy. Passer godt til det asiatiske utseendet hennes, tenker du -mens du forsøker å konsentrere deg om prosjektplanen.

Lyden av en melding får opp pulsen merkbart. Ikke til deg. Bildene fra sist invaderer deg. Hendene, munnen, den deilige kuken… Konsentrer! Du henter deg et glass vann, fokuserer igjen på dokumentet. Forsøker å lese kritisk, setter inn merknader, gjør notater. Men bildene i hodet ditt kommer igjen og igjen. Bare fire timer til nå.  >LES MER


Endelig -en melding- og du åpner den spent. Jeg ba deg ta med kulene. Sett dem inn, og bekreft. Du går på toalettet, vasker hendene og setter deg på kanten av dolokket med trusene på knærne. Så setter du først de lilla kulene inn med glid, og så åpner du deg selv med en hånd mens du forsiktig dytter begge to inn med den andre. Det sprenger litt, og føles uvant idet du reiser deg opp. Kulene holder seg heldigvis på plass, og på veien tilbake kjenner du et lett dunk i fitta for hvert skritt. Oj, det var faktisk godt. Du tekster tilbake at oppdraget er utført. Innimellom må du bare rugge litt på deg nå og da, og du kjenner etter hvert den dunkende varmen bre seg i underlivet.

Arbeidsdagen går så uendelig sakte. Du later som du jobber, men bildene surrer i hodet ditt, og alt du klarer er å tenke på er hvor kåt du er. Så kommer ny melding: Send bilde av den våte fitta di. På bussen går du truseløs. Du går på toalettet, trekker ned den fuktige trusa og setter deg med sprikende ben, lener deg fremover og tar bilde av underlivet ditt. Det kjennes utrolig pirrende å trykke på send. Etterpå sitter du med lukkede øyne og stryker deg oppover lårene, lar fingertuppene gli lett over det svulmende glatte kjønnet ditt og opp mot den lille hårveksten mens du tenker at det er mine fingre som kjærtegner deg.

Veien til bussen i solskinnet er uvirkelig. Du føler deg ør, du er et eneste stort bankende truseløst underliv på to ben. Fantasier og bilder og tidligere meldinger kverner om hverandre i hodet ditt. Menneskene rundt deg er som statister, de ser deg ikke for hva du er og hvor du er på vei. Du passer på å holde skjørtekanten nede når du setter deg. En ung gutt kommer på og ser seg rundt i den halvfulle bussen. Han fanger blikket ditt, og det går et støt gjennom deg. Han ser meg. Han vet. Unggutten kommer rett mot deg, setter seg ved siden av, tett inntil. Så kjenner du varmen fra kroppen hans mot låret ditt gjennom det tynne kjolestoffet. Han stråler ut varme som brer seg utover i deg. Du føler presset mot låret ditt øker. Er det han, eller jeg? Himmel, så kåt jeg er. Du samler deg og tekster: Fremme om 15min.

Hent nøkkelkort i mitt navn i resepsjonen. Rom 306. Meld fra når du er der. Du tar heisen opp til tredje, og inne på rommet sveiper øynene dine raskt rundt. Gardinene er trukket for, på bordet en åpnet vinflaske med to glass og midt på dobbeltsenga ligger en rød rose og en pakke med sløyfe rundt. Er på plass, melder du.

Svaret kommer med en gang: Gjør deg klar. Ta ut kulene. Legg deg på senga og pakk opp. PS ikke noe tull i dusjen. Med et håndkle rundt deg legger du deg ned, tar av gavepapiret og bretter ut et håndskrevet ark som ligger rundt esken. Nå er det like før, kjære. Sjenk vin til oss begge, og drikk selv. Jeg er ikke langt unna. Ta på deg det du finner i esken og meld når du er klar. Du kan tydelig kjenne pulsen din mens du åpner. Inni finner du to brystvorteklemmer og fire mansjetter til håndledd og ankler. Først nå legger du merke til tauene som ligger klar ved hvert sengehjørne.

Du kjenner med ett at du er tørr i munnen, går til bordet og tar vin og legger håndkledet over en stol. Du går på badet hvor du betrakter rødmen på halsen og øverst på brystet ditt før du går tilbake og legger deg på senga. Det banker i det rennende våte underlivet ditt. Brystvortene trenger knapt berøring før de blir stive, og så setter du på klemmene. Ai ai, de klyper –i begynnelsen er det såvidt til å holde ut, men du klarer å la dem sitte på. Godvondt. Du drar prøvende i den lille lenken mellom dem og kjenner hvordan brystene løftes opp etter vortene. Wow. Du puster tungt. Så på med mansjettene, som har ringer til å tre tauene gjennom. Klar for deg kjære, melder du.

Du tar en siste slurk vin før du setter glasset tilbake på nattbordet. Så legger du  mobilen ved siden av  og strekker deg sensuelt ut på senga -med en hånd som kopper seg over det nakne underlivet mens den andre stryker over brystene og smånapper i lenken. Du biter deg i underleppen mens du puster raskt gjennom nesen. Du er klar nå, du venter -og du gleder deg.
*
Uteplassen på puben er etterhvert blitt temmelig full av folk som kommer fra jobb. Jeg har satt meg inne, i en hjørnesofa og ser nok en gang på bildet du sendte fra jobben. Du gjorde det, jaggu tok du ikke bilde av fitta di. Det sprenger i buksa.

Klar for deg, kjære. Meldingen får pulsen min opp. Jeg ser deg for meg nå, bare to etasjer over der jeg sitter. Idet jeg plukker opp mobilen merker jeg hvor tungt jeg puster. Send bilde av deg selv og vent på meg. Minuttene snegler seg.

Så, bilde av deg på senga, med håret flommende utover. Det ertende blikket ditt. De fulle brystene, som venter på mine hender. Lenken mellom brystvortene. Min fagre frille.

Og et nærbilde av det utsultede kjønnet ditt, som skal få smake munnen min. Til å begynne med.

Nå kommer jeg og tar deg.

Likte du dette innlegget? Du kan sende det til andre via tweet- eller epost-knappene nedenfor.
Om du liker bloggen -
FØLG MEG PÅ TWITTER , eller ABONNER VIA EPOST evt. ABONNER VIA RSS-feed!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar