HJEM....INNHOLD....GALLERIER....VIDEO. ...DIKT....NOVELLER....EROTIKA....50 ORD....RSS....OM


lørdag 18. oktober 2008

Sjokolade-elsker

Kaffe_247032p

Det er lørdag, og vi har mere tid til hverandre...
Kanskje enkelte -slik som meg- ser frem til å gjøre noe ekstra hyggelig idag, sammen med en spesiell?

Dette er til alle kaffe- og sjokolade-elskerne blant oss.
.
.
Hvis du lå ved siden av meg nå
skulle jeg servert deg morgenkaffe
med mørk sjokolade til

Skulle du strukket deg, Vakre
spenne musklene i en kropp
hvor søvnen fortsatt sitter
husker bildene fra i går

Skulle jeg, mens du nyter din kaffe
strøket deg varlig over brystene
kjenne vorter som stivner
med gåsehud omkring

Skulle du nyte din mørke sjokolade
mens øynene dine ser på meg
i dag forandring der inne
et nytt underfullt blikk

Skulle jeg, mens du nyter din kaffe
strøket deg langs slanke lår
på innside, ned og så opp
der huden er som mykest

Skulle du sitre av min berøring
sette koppen tilside igjen
mens du legger deg tilbake i sengen
øynene røper forventning

Skulle jeg -mens du venter-
løpe en snartur ut, for å hente
og så lage solstråler av sjokolade
på myke bryster, med harde vorter
mintsmak er hva jeg har

Skulle du sitte opp i sengen -leende-
lage en stor pil av sjokolade
nedover magens runde form
pilen peker bydende ned

Skulle jeg slikke all sjokoladen
fra din sengevarme nakne kropp
la min munn og tunge leke -og smake-
fra bryster, mage, lår -og mer…

~

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar